Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeden z velkých benefitů stáří (pro muže) spatřuji v tom, že se jim neustále rozšiřuje portfolio žen, po kterých člověk zálibně mrkne okem. Jejich spodní věková hranice zůstává neměnná, ale ta horní se neustále zvyšuje.

0 0
možnosti
Foto

To je fakt, pane Tomáši. Stále se něco hledá a to je radost když se to najde. Nedávno jsem našla od ústředním topením ztracené brýle na dálku. To bylo radosti - teď mám dvoje. (Mezitím jsem si totiž pořídila brýle nové. Karma.

1 0
možnosti

Vzpomínám, jak náš strýc v dětství rozesmál, když hledal brýle, a přitom je měl na čele...Už jsem to zažil opakovaně osobnê.

0 0
možnosti

Přesně a ta houpačka, ta taky sedí!

0 0
možnosti

Děkuji a přeji Vám hezký den

0 0
možnosti

Krásně jste to vystihl .

0 0
možnosti

..... hééérgottt!,- .... nevite, co sem to chcel .... vlastně napsat

3 0
možnosti

Mám jeden, který považuju za naprosto nejbenefitovatější. Už se nepotřebuju lísat k žádné ženské, v důsledku čehož mi zbývá hromada času a peněz na záliby, kterým jsem se dřív nemohl naplno věnovat.

6 0
možnosti

Ale pozor! Teď se mohou ženy lísat k Vám a k Vašim platebním kartám.

2 0
možnosti

Děkuji Viléme.

0 0
možnosti

Dekuji Vám za návštěvu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik