Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Výborné, Tomáši, zasmáli jsme se (s manželkou). Tuhle jsem ve Stromovce přistihl chlapa (no, ještě spíš středního věku), jak jezdil na takové té lanovce pro děti. Kupodivu to přežila.

2 0
možnosti
TG

Srdečně Tě zdravím, Miroslave. Váš společný úsměv mi udělal radost. Předpokládám, že po setmění bude na dotyčném místě ještě větší provoz...

1 0
možnosti
TG
VN

Benefity stáří si také užívám, několikrát denně. Co já se naraduju,

když si vzpomenu pro co jsem šla do koupelny, nebo do chodby.

A jakou mám radosost, když přijdu do sámošky a mám lísteček, co nakoupit ... ......

2 0
možnosti
TG

Moc dobře Vám rozumim.

0 0
možnosti
Foto

Môj otec mi hovorieval, že keď zostarol tak na všeličo zlé zabudol a zostali pekné spomienky, prosto nezmysly už neriešil.

3 0
možnosti
TG

Dekuji za nakouknutí.

To je krásný přístup k životu a šťastný je člověk, který ten „filtr“ umí použít...

1 0
možnosti