Diskuse

Beze slov

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takovou rajskou zahrádku si vybudovali rodiče i prarodiče. Přišel mráz, o všechno je připravil, tak začali znova. Snad to dokáží i potomci.R^

1 0
možnosti

:-)Dokáží, když budou chtít!

1 0
možnosti

Není nad dobré sousedské vztahy;-).

1 0
možnosti

;-)Někdy ani plot nepomůže.

0 0
možnosti
Foto

Geniální dílo Tomáš Gayer R^! Děkuji s obdivem srdečněV.

1 0
možnosti

:-)Děkuji Vám, ale tu chválu si nezasloužím.

0 0
možnosti

Co to kvete u sousedů? Laskavý humor. Pšššš. Ani muk! VR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Na každého jednou dojde, lidé jako Vy mají vždy velkou cenu. Otázka zní, kolik lidí blog pochopí, musím přiznat, že jsem musel chvíli přemýšlet. Kdyby takto uvažovali všichni, bylo by to super, ale to nikdy realitou nebude. Moc rád dávám karmuR^

2 0
možnosti

:-)Děkuji za nakouknuti.

0 0
možnosti

:-)Děkuji, Horste!

0 0
možnosti
Foto

R^díky za varování...mám stejný blogový směr:-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám!:-)Rád s Vámi cestuji.....

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Slov vskutku netřebaR^

2 0
možnosti
Foto

Jemný humor, Tomáši. VR^

4 0
možnosti

:-)Viléme, děkuji Ti!

0 0
možnosti

R^R^R^V Nádhera, Tomáši. Tvoje blogy jsou opravdu pohlazením po duši, zvláště v kontrastu s převládající atmosférou tohoto prostoru. A tenhle je mimořádně povedený. Myslel jsem na Tebe, když jsem se o víkendu probíral svými knížkami od Jeana Jacquese (abych si pozvedl náladu :-)). Některé jeho kresby bych s Tebou rád sdílel, tak si Ti je dovolím zaslat mailem. Hezké dny Ti přeji.

2 0
možnosti

:-)Miroslave, moc Ti děkuji. Tvojí pochvaly si moc cením, udělala mi radost a je současně velkým povzbuzenim. Zvlášť ve chvílích, kdy mám pochybnosti o tom, co dělám. To je tedy neuvěřitelná shoda, včera jsem si půjčil knihu Paříž od Jana Šmída, proloženou ilustracemi J.J. Sempého a listovat jsem také jeho překrásnou knížkou O dětech. To je jemná, výtvarná poezie. Však ji určitě znáš. Srdečně Tě zdravím a těšim se na mail..:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS