Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, chodit bez deštníku se nevyplácí.;-D

2 0
možnosti
TG

Na štěstí všechno dobře dopadlo...:-)

2 0
možnosti
Foto

J88o26s67e97f 64B51á77r49t52a

16. 1. 2022 11:43

Zahlédl jsem v té popelnici paní, která se nedávno vrátila z Norska, nebo, že by se mi to zdálo?

2 0
možnosti
TG

:-)a je tam vůbec někdo? Sice to mluví, ale nikoho nevidím...

0 0
možnosti
MP

R^R^R^V;-D Tomáši, tohle už je na The New Yorker! Fakt. Nevzpomínám si, kdy jsem viděl lepší nebo obdobný kreslený humor, než je Tvůj. Srdečně Tě zdravím do HK.

4 0
možnosti
TG

:-)Miroslave děkuji, je to pro mě pobídka i závazek. Přeji Ti hezký den! :-)

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji a přeji Vám hezký dem!

1 0
možnosti
PK

Pane Gayer, když jsem váš blog otevřel pojídal jsem náš , český obložený chlebíček, obvinuji vás, že mi polovina upadla z čelistí na zem...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Horší je kafe vyprsknuté do klávesnice notebooku - ale u blogů tohoto autora jsem ostražitý a takových nepředložeností (jako chlebíček nebo kafe v puse) se nedopouštím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik