Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Oni ten Gren Deal budou na nás tak dlouho zkoušet, až zezelenáme (Vzteky). Všichni. A čítám, že to zelené v láhvi není "česká pfefermintová", ale absint... (Ze Západu). Pozdrav, pane Tommáši a stélou inspiraci. . ;-)U nás na Moravě jasno. R^V

1 0
možnosti

:-)Ano, na Moravě jasno, v Bruselu zatemněno....

Srdečně Vás zdravím, paní Mirko.:-)

1 0
možnosti

:-) S pozdravem, Horste!

0 0
možnosti

R^S úsměvem jsem si připomněla časy kdy to pití v láhvi byl hit.;-D .

1 0
možnosti

:-) Tak to mi nějak uniklo....

1 0
možnosti

Nová definice svíčkové: jakékoli jídlo ohřáté na svíčce. :-) A teď jsem četl, Tomáši, že Češi skupují kamna, prodejci hlásí nárůsty o desítky i sta procent. Dokument Zelená dohoda pro Evropu prý hoří dobře, a vůbec nepouští do ovzduší žádné emise, což je to hlavní.

5 0
možnosti

:-)To jsi mě, Josefe, uklidnil, aspoň teď vím, čím ekologicky topit.

S tou svíčkovou to zkusím...;-)

Před lety spadla v zimě střecha Opatovické elektrárny a mnoho bytů bylo bez tepla. Začal enormní nákup elektrických topidel. Asi po dvou dnech byly v prodejnách cedule, že je nebude možné vracet.... Myslím, že vracení kamen nehrozí...;-)

0 0
možnosti

R^R^R^ :-)Perfektní, Tomáši a skvělá kresba! Teď jsi mi připomněl, že jsme se na vojně také zahřívali nad svíčkou. Také jsem četl, že Leoš Janáček, když byl na studiích v Praze, kradl v zimních měsících teplo pootevřením dveří k domácímu a když ten mu to zatrhnul, tak si také "přitápěl" svíčkou :-). Přeji Ti příjemný závěr týdne a hezký víkend.

2 0
možnosti

:-)Miroslave, moc děkuji. Ty pootevřené dveře, to je moc hezké. Ale trochu panu domácímu rozumím, manželka mi často připomíná, abych zavíral dveře do předsíně...:-) Jinak ke kresbě mě trochu inspiroval náš kolega Vilém svým nedávným blogem o zelené kořalce.

Já si vzpomínám, že jsem na vojně přiložil do kamen staré kecky, roura se po chvíli nebezpečně rozpálila do běla a začal jsem mít obavy, abych nepodpálil VÚ.

:-)Srdečně zdravím do Prahy!

1 0
možnosti

Děkuji za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Možná, že i my se utopíme ve vlastní šťávě..;-DR^

1 0
možnosti

:-).... a to přitom nás vedou komisaři nejlepší z nejlepších...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji vám za zasvěcený výklad k problému a lidsky a chápatelně popsaný celý ten složitý záměr. Někdo by popsal stohy papíru a vy to máte hned. ;-D

1 0
možnosti

Nerad zdržuji....;-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) V rámci úspor, a nejen energetických, bude leden zrušen;-)

5 0
možnosti

R^Tak Jiří, to jsi mě dostal! :-) Super!

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik