Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kdesi jsem četla, že IQ davu rovná se IQ jeho nejslabšího článku (tedy toho, kdo má nejnižší IQ ze zúčastněných). Podle toho se pochopitelně může dav zachovat, což je rizikové....

2 0
možnosti
TG

Ano, často to tak vypadá....;-)

1 0
možnosti
MP

Skvělé a výstižné Tomáši R^R^R^. Proto se k osvícení dochází po jednotlicích a nikoliv ve skupinách (např. církvích), jak praví mistici. :-). Fotbalové stadiony (teda kromě naší Dukly - tam je nás málo ;-D) a demonstrace jsou také dobrým důkazem/ příkladem Vámi citovaných slov :-).

3 0
možnosti
TG

:-)Děkuji nejen za nakouknutí, ale především komentář. ;-) Na fotbale jsem byl neposlední v roce 1960, kdy Hradec vyhrál ligu, a byl jsem aktivním účastníkem davu...., fanouškové na rukou nesli domů obránce Hledíka a v mužstvu bylo víc slavných jmen. Pičman, Zikán....

1 0
možnosti
PK

Naposledy jsem se cítil dobře v davu, když jsem vyšel oslavovat výhru na SSSR , byl to spontánní , jen ten Aeroflot to odnesl.

0 0
možnosti
Foto

Výborně se musili cítit i Rakušané, když vítali ve Vídni Hitlera... Hůř se ale cítili ti, co se vraceli jako invalidé z prohrané války... Rv;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik