Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^Já pána chápu. Sama bych se měla postavit do jiné podobné fronty a též tam sdělit tuto okolnost - pro tentokrát se mnou fakt nepočítejte. Už to tam mají moc zaseděné a je potřeba rázně proluftovat, myslím já.

3 0
možnosti
TG

Těch front bude bezpochyby více.....;-):-)

2 0
možnosti
JS

;-D nadějný profesionální politik nepracant... má (možná) za tu dobu politického kvasu nárok domnívat se, že je populárnější než C&K Kája Gott ;-)

3 0
možnosti
PK

Mám rád krátké a výstižné blogy,ten Váš je pro mě někdy až velmi krátky a tak, bo nejsem Einstein, někdy mě to nutí k přemýšlení a pochopení co autor chtěl říci. Tak jen prosba jestli by tam ještě někdy nějaké slůvko mohlo být navíc pro mě blbce,ikdyž stávající poenta mě asi došla. JinakR^

2 0
možnosti
PB

..... "abyste si nás (jako voliče) odepsal !" ,- .....bych to teda chápal JÁVEU!

2 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik