Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

10 % je velmi optimistický odhad..;-D:-)R^

5 0
možnosti
TG

Chtěl jsem dát původně 4%, ale 10 je politicky korektnější.....;-)

5 0
možnosti
Foto

R^ Generace degenerace. Abnormálka jako normálka standard. Ale to nic. Dinosauři taky vyhynuli;-)

9 0
možnosti
MP

R^Problém bude, že jaksi ani nebude zjistitelné, jak jsou ty menšiny početné. Spíš bude určující, jak jsou které typy aktivní a hlasité. Nebo možná ani nebude vhodné se nějak projevovat. Pamatujete si jistě doby, kdy jsme na fotkách z Číny viděli jen unisex modráky.

Já ale mám vidinu ještě hrůznější. Mnozí budou zhnuseni tak, že se přidají úplně jinam - ženské navlíknou hidžáby, chlapi si nechají narůst vousiska a bude po roupech a duhách. Teď co je horší:-(.

Ale když se rozhlídnu kolem, tak to zas tak černě nevidím. To snad je nějaký velkoměstský problém.

2 0
možnosti
TG

R^Souhlasím.Je to ode mě pochopitelně nadsázka, ale trochu je to pro mě i jakýsi předobraz ne nepodobný z doby před pádem říše římské ....:-(

2 0
možnosti
RP

Hlavně aby Boženka měla jasno kam vlastně chce v té nabídce patřit;-)..

4 0
možnosti
TG

Boženka s Bohoušem si budou v klidu dál sedět na svým.....;-)

1 0
možnosti
JS

R^Tome, při tom správném promíchání i duha zešediví a nevábně povadne... tak dlouho jim to svaté nadšení nevydrží ;-)

6 0
možnosti
TG

....podivná "postmoderna";-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik