Diskuse

Jaróóó!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Pane autore, ode mne karma, 3 bludišťáky a deset internetů.

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám, tím víc, že i já měl radost z tohoto vítání jara...;-)!

0 0
možnosti
MK

R^R^R^ Ano , ano, už to raší; vítal jsem na zahrádce a počítal sedmikrásky (25!).

Naštěstí se žádná baba neobjevila, ta moja mně stačí!

0 0
možnosti
LP

Vtipné. S chutí jsem se zasmál. Děkuji Vám.

2 0
možnosti
TG

;-)To já děkuji! I za Vaše aktivity pro "národní obrození"!

0 0
možnosti
RP

Tak pět vteřin soustředění a potom fakt dobrý .R^;-D

1 0
možnosti
TG

;-)Děkuji! DUO Pokorná + Pokorná mě nikdy nezklame. Budu se snažit, aby to bylo i naopak...!:-)

1 0
možnosti
MP

Pane Gayere, málem jste mne měl na svědomí. V klidu jsem si prohlédla první obrázek, jo, souhlas, dnes bylo opravdu jarně a hned v poledne mi rozhlas sdělil, že jsme právě vstoupili do jara.

Pak popotáhnu stránku, že jako okarmuju a půjdu do diskuze a vidím ten druhý obrázek. Málem jsem se zadávila hašlerkou. Příště si dám na Vaše vtipy pozor, abych nic necumlala;-).

No ale pobavilo náramně, JR už tady sice tolik neperlí, ale to zase určitě přijde.

4 0
možnosti
TG

Moc Vám děkuji! Vaše reakce mě pochopitelně hodně potěšila. Ale hlavně jsem rád, že to s hašlerkou dobře dopadlo!!!:-) Příště raději obrátím pořadí obrázků...;-)

3 0
možnosti
Foto

Najednou jsem zjistil, když jsem byl dítě, děda mi takhle maloval, i ty ptáky. Možná jsme příbuzní, vážený autore!!R^R^

2 0
možnosti
TG

Naučil jsem se, ty ptáky, takhle kreslit v první třídě a dál jsem se, bohužel, nedostal. Ale základní školu jsem nakonec dokončil...;-)

1 0
možnosti
TG

R^! Výbornej Mládek, nemyslím exministra...!

1 0
možnosti
PB

.... dneska nemožu,- my sme kamošiV!,-....fakt;-D!

4 0
možnosti
Foto

Dost velká obět. Či až objedˇ, že by? 8-oTeda jako zeměkouli, že;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik