Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Negativní až tragické zkušenosti ODS s kontaktní kampaní

Předvolební kampaně běží na plné obrátky. Nejen billboardy a sociální sítě. ODS se přesouvá i do ulic a do bytů. Tento druh kontaktní kampaně je však, jak ukazují první zkušenosti, velice nebezpečný a přináší vysoká bezpečnostní rizika. A vyžaduje i velký kus osobní odvahy.

Proto každý agitátor musí od 15.září doložit, že je pojištěný proti napadení. Uvažuje se i o uzavírání  životních pojistek pro ty hrdiny, co jdou odhodlaně do první linie, do lokalit s tradičně levicovými voliči. Náklady by prý hradila politická strana. Je zbytečné zde uvádět pozitivní zkušenosti, jako jsou vřelá pozvání do rodin, vítání chlebem a solí, nebo i skleničkou něčeho ostřejšího, věcné dary či jen vřelá objetí a polibky.

Zajímavější jsou opačné zkušenosti, které ODS zaznamenala. A bezpochyby mohou být i poučením pro ostatní politické strany.

Pavel D.: Otevřel dveře. Ani nečekal, co řeknu. Řval na mě, že už nechce další hrnce a jedním po mě zlostně mrštil.

Zbyněk J.: Slušně jsem pozdravil, představil jsem se mu a řekl, že jdu s lákavou nabídkou od ODS.V tom okamžiku se otočil dozadu a zavolal. Mámo, rychle volej policii, je tu nějakej zloděj....             

Karel H.: Chtěl na mě, abych mu přečetl celou brožurku ODS, kterou jsem mu strkal do ruky. Že prej nemůže číst, když má zánět spojivek. Když jsem byl na konci první třetiny, potřeboval jsem na záchod. Poprosil jsem, zdůrazňuji, že velmi slušně, jestli to mohu vykonat u něj. Sebral obratně z věšáku ramínko, najednou dobře viděl, začal mě s ním tlouci hlava nehlava a řval na celý dům: Už jste toho v týhle zemi pos..li dost..!

Václav K.: ...Kdyby se neotevřely dveře výtahu, tak by mě mlátil dál...

Ondřej H.:Po chvíli mě vtáhl do bytu a zavřel dveře. Z koupelny bylo slyšet jak se natáčí voda. Myslel jsem, že mi chystá nějaký pití na osvěžení. Když vyšel do předsíně, postavil přede mne kýbl, praštil mě  hadrem na podlahu přes obličej a křičel: Tak aspoň tady si ten bordel utři!

Nejtragičtější (protože odřeniny, podlitiny i nakonec zlomeniny se zahojí/, je asi osud mladého, čerstvě ženatého muže Petra S.: Po přečtení prvního bodu z volebního programu mě hnal chodbou a rychle mě doháněl. Těžký kus železa v jeho ruce nevěštil nic dobrého. Z pudu sebezáchovy jsem naskočil na zábradlí a rychle ujížděl dolů. Netušil jsem, že po každých třech metrech jsou na něm kovové výstupky. První tři jsem ještě nějak přejel, ale po čtvrtém jsem se s bolestí vymrštil ze zábradlí... Když jsem se po třech týdnech vrátil z nemocnice a oznámil manželce, že nemůžeme mít děti, začala plakat. Večer, než jsme šli spát, podívala se po očku na modrého ptáka (na služebním kufříku), dala mi pusu a řekla:Tak pro tyhle jsi nasazoval vlastní život? To snad néé!

Aby ODS alespoň eliminovala vzrůstající počet nevybíravých a agresivních útoků na dobrovolné náhončí, začala je vybavovat plynovými pistolemi a ochrannými štíty.

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tomáš Gayer | pátek 20.9.2013 21:53 | karma článku: 42,32 | přečteno: 8559x
  • Další články autora

Tomáš Gayer

Ještě ne...

Klíčová slova tohoto blogu jsou jen tři: Ještě, ne, už. Přiznávám, že jich není opravdu moc. A tak jsem, s dovolením, ještě jedno drobné přidal...

24.4.2024 v 12:14 | Karma: 17,78 | Přečteno: 332x | Diskuse| Společnost

Tomáš Gayer

Okamžitě se oblékněte!

Namětem k dnešnímu blogu je neočekávané chování jednoho pacienta v nejmenovaném zdravotnickém zařízení....

5.3.2024 v 8:37 | Karma: 26,42 | Přečteno: 715x | Diskuse| Společnost

Tomáš Gayer

O slepicích , ministrech a IQ

Dnešní blog je krátkou, po pravdě velmi krátkou, úvahou o slepicích, ministrech a IQ. Ale především o složitosti a náročnosti seriozniho vědeckého bádání.

28.2.2024 v 8:11 | Karma: 25,67 | Přečteno: 551x | Diskuse| Společnost

Tomáš Gayer

Otisky prstů

Klíčová slova nedělního kresleného blogu: Doporučovati, ještě, snímati, vedle, šlapati, prsty a otisky.

10.12.2023 v 15:49 | Karma: 20,91 | Přečteno: 338x | Diskuse| Společnost

Tomáš Gayer

Jedině přes mou mrtvolu

Omlouvám se čtenářům, že v tento předvánoční čas otvirám téma, které v každém případě neobsahuje ani špetku poezie. Ale pozor, nakonec.....

9.12.2023 v 8:00 | Karma: 25,18 | Přečteno: 585x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Hráči Pokémon Go ničí mapy. V honbě za vzácným druhem si vymýšlejí pláže

12. května 2024  17:14

V populární hře Pokémon Go je možné lovit i plážového Pokémona jménem Wiglett. Jak název Pokémona...

Třetině lidí by nevadilo, kdyby se vrátila totalita. Největší hrozbou je stále Rusko

12. května 2024  16:34

Česko si stále drží pozici regionálního „šampiona“ v podpoře demokratických hodnot a prozápadních...

Nová prezidentka Severní Makedonie u přísahy nepoužila oficiální název země

12. května 2024  16:32

Nově zvolená prezidentka Severní Makedonie Gordana Siljanovská-Davkovová v neděli u slavnostní...

Cermat nahrál výsledky přijímaček na střední školy, 90 procent uchazečů je přijatých

12. května 2024  16:24

V elektronickém systému podávání přihlášek na střední školy (DiPSy) jsou od neděle dostupné...

  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik