Foto

Po pravdě, Tomáši, slepice a další zvířátka mi přijdou mnohem inteligentnější než lidé. Slepičky nedělají nic zbytečně, snášejí vajíčka a chodí spát v dobu, kdy se to patří. Nebo sýkorky, jak ty bravurně kličkují mezi větvemi, aniž by si narazily zobák, to je přece taky známka vysoké inteligence. Pozoruji to denně a stále nevycházím z úžasu. Ministry už nesleduji dávno, ale řekla bych, že přirovnávat je ke slepicím je urážka slepic. A naopak, pokud někdo o nás ženách tvrdí, že jsme slepice, pak je to pro nás pocta nejvyšší. Tak to jen tak na okraj, hlavně jsem chtěla poděkovat za humor, toho není nikdy dost!

MP

Výborné, Tomáši, ostatně jako vždy. Jsem moc rád, že jsi zpět. Souhlasím s paní Jarmilou - zvířátka jsou čisté vědomí a my, kteří si z nějakého důvodu myslíme, že jsme něco víc, že nám tu vše patří a vše je tu pro nás, se k nim- zvláště v případě slepic - chováme hrozně. Politiky z komentáře radši vypustím . Zdravím Tě srdečně a přeji krásné dny.

TG

Děkuji Ti, Miroslave a také souzním s paní Jarmilou.

Srdečně Tě zdravím a přeji krásné dny.

Vrátil jsem se jenom na skok...

RP

Mladí si pořídili 7 slepic byla každá barevné jiná. Často jsem se o ně starala a docela mě svými reakcemi bavily. Některá byla vychytralá, některa úplně hloupá, někdy i přítulnéAle podoba s klíčkováním tam s politiky byla.

TG

Díky. Srdečně Vás zdravím a přeji hezké dny. Je to krása, jak se všechno probouzí....

JT

To je Výborný, až Fialově. Pobavil jsem se, děkuji.

PB

..... genialita startuje na IQ 140, z čehož můžeme usoudit, že máme tu čest býti vedeni přinejmenším polovičními génii!,- .... v případě námětu (inspirace) to není vo nic lepší!

Foto

Inspirováno ,,perlou". Dle výzkumu jsou totiž perličky s rozumem až za slepicemi

PV

P43a55v38e19l 98V97é46b75r

28. 2. 2024 11:02

Vidíš, Horste, a to já při pohledu do zrcadla čučím jako puk, co to tam je za staříka...

Foto

Děkuji srdečně za dílko zas povznášející k radosti, vážený pane Tomáši. Až mě napadlo, že se snad také přece jen vrátím. Dál ale čtu, že jste zpět jen na skok?

TG

Ano, opravdu jen „na skok”, i přesto, že jsem dnes ještě jednu kresbu zveřejnil.

Foto

No jo, není pozadí jako pozadí. To by si ta osoba za paravánem měla uvědomit a neuváděla pana doktora do rozpaků.Pane Tomáši karma.

  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik