Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

👍😆❤️ dnes cítím z Vašich obrázků radost přímo výbušnou, milý Tomáši. To proto, že sama v sobě (možná jen zatím) nejsem schopná se pokrytecky culit na lidi, kteří místo odvážného vidění a žití svého života, raději "zachraňují" všechny "kočičky" světa a všem psům, včetně mé strážkyně dobrmanky z polosamoty, říkají "pejsci" nebo dokonce "domácí mazlíčci" vyšlechtěné pro vpravování do svých postelí místo milovaného člověka.

Zkrátka mi pomáháte s úsměvem snášet, že jsem divná. A propos zase mi cenzor tohoto blogu bloknul článek, tak jste mi teď dodal odvahu veřejné pokrytectví laskavě rozpouštět a ozvat se...

Děkuji Vám srdečně ❤️!

1 0
možnosti
TG

To já děkuji za Vaši návstěvu i Vaše sdělené pocity, pani Marie.

Jinak trvale platí moje starši nabidka, protože Vaše úvahy jsou mimořádné a zaslouží vystoupit na světlo. Zitra osobně prověřím ostražitost cenzorů....

1 0
možnosti
Foto

Prostě - svět chce být klamán. (A to oboustranně). Pane Tomáši, přeji Vám krásnou pršavou neděli. Karma.

1 0
možnosti
TG

Neděle je vždycky krásná. Hezký den i Vám.

1 0
možnosti
RP

No ale musím uznat,že ten pejsek má mnohem oddanější výraz .

1 0
možnosti
TG

Ten rozhodne nezklame a nemá jizlivé poznámky....

3 0
možnosti
TG
Foto

Nakonec je to dobré mít i očekávanou fotografii pro neočekávanou situaci..

1 0
možnosti
TG

Vždy připraven!

0 0
možnosti
PB

..... zdravé rácio!,- jak němá tvář ustoupila něžné tváři

1 0
možnosti
TG
TG

Díky, Viléme.

0 0
možnosti
TG
TG
JV

Je to stejně nevhodné, jako když se manžel neohlášeně vrátí dříve ze služební cesty.

1 0
možnosti
TG

Děkuji za nakouknutí i doporučení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik