Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak dnes se ve Vaší kresbě úplně vidím, pobavil jste mě náramně! Vzpomněla jsem totiž na diskusi v jakémsi Klubu filosofie na soc. sítích, kde mě nějaký pán, pan "Tacit", tak silně nemohl vystát, až mi jednou ve veřejném komentu napsal "Kšá, už je tady zas, husa hloupá, vrať se k vařečce!". Asi si pan Tacit myslel, podobně jako oni mocní v TV, že filosofie jako láska k moudrosti je vlastně boj, kdo se dřív lekne, čili boj kdo s koho. Ale to je jen iluze nezralých, viďte 😉. Tak se (s)mějme rádi 👍❤️😆

1 0
možnosti

T90o49m26á72š 33G93a10y53e68r

13. 10. 2023 13:54

Pána sice neznám, ale je to pitomec! Děkuji za milou reakci, vážená paní Marie.

A moc se mi líbí Tak se (s)mějme rádi. Ano!

1 0
možnosti
Foto

Možná že Boženka chtěla vidět komedii. To by se jí splnilo...

1 0
možnosti

To je ono, Tomáši. Ten kašpárek je celý Vojta Merten.

Srdečné pozdravy do HK a krásný víkend.

1 0
možnosti

Miroslave, pana Vojtu Mertena jsem si musel vyhledat. To byl užitečný sympaťák! Zdravím a přeji krásné podzimní dny.

1 0
možnosti
Foto

Kdo ví ze které politické strany ten kašpárek byl..

1 0
možnosti

I já se někdy vetřu před pohádkou..a chvíli kouknu a potom změním to kouzelné dětské slovíčko na kašpaři

1 0
možnosti

..... má štígro, že mu do teho vletěla hraběnka!,- ináč by to skončilo stejnou replikou "občana" ze včerejška!

2 0
možnosti
Foto

A pak že už nevysílají dobré komedie! Jeden kašpar za druhým

3 0
možnosti

...i čarodějnice..

2 0
možnosti
Foto

Když ony se ty politické přenosy od pohádek tak blbě rozeznávají...😀

5 0
možnosti

Klasické pohádky končí dobře.

4 0
možnosti

dekuji za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik