Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zírám na tu debatu.. Pobavila mě stejně, jako vtip.

4 0
možnosti

Mě taky, Přemku...

0 0
možnosti

Můj závěrečný vstup do diskuze. Paní Jandová v jednom komentáři píše: „ ať si použije jaké příjmení chce, ale ať je to vtipné.”

Paní J., děkuji Vám za Váš souhlas k volnému použití jmen pro mé kreslené figurky. Ale současně Vás prosím, abyste zaujala pevné místo v porotě.

5 0
možnosti
Foto

Sorry, porušuji svůj diskusní celibát kvůli 😁.

2 0
možnosti

Děkuji Vám. Na Vás jsem si opakovaně vzpomněl při komentářích mnohých zdejších „slušňáků” a jejich obnaženému pokrytectví. Chlapci, doufám že víte, koho z vás mám na mysli....

8 0
možnosti
Foto

"On vás ten humor přejde," jak praví klasik... najmě Miroslav Donutil.

Tedy, ne že bych spadl smíchy ze židle, ale té mobil realitě co všechny čeká, to bude ještě prča. Protože "oni" si to prosadí.

Myslím, že víc jak 150 diskusních příspěvků a karma přes 30, to za to stálo!

A jméno Jandová? - Tak se jmenovala i moje teta. No, proto se asi Švandrlík snažil ve svých vtipech a povídkách požívat jména vymyšlená... a prý i tak občas narazil.

Na závěr Vás pochválím parafrázuje slova klasika: Kdo to má!

6 0
možnosti

Stejně činil i Felix Holzmann - pan Šlaušek, Řehulka, Žluklý atd.

3 0
možnosti

Zabavit, dát pokutu a rychle natočit varující reportáž o neposlušných důchodcich pro Novu

4 0
možnosti

Ano, to je naprosto rozumná reakce. Pořådek musí být!

Přeji hezké dny i doma.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jandová může být šťastná, že její jméno použil výborný kreslíř a karikaturista pan Gayer na svém blogu. Tedy všechny paní Jandové republice, tu na iDNES nevyjímaje. Karma, pane Tomáši.

7 0
možnosti

děkuji a přeji Vám hezké dny, paní Mirko.

3 0
možnosti

J44a38n 27M68a24r94e13k

11. 9. 2023 23:16

Paní Jandovou nemusím, což jsem zde mnohokrát psal. Ale pro to, že se paní Jandová často vyskytuje zde na blogovišti to celé považuji za trapné.

0 1
možnosti

To jsi zase trefil hřebíček na hlavičku, Tomáši. ČT jsou obyčejní gangsteři - a nejsou sami . Ale vidím, že diskuzí rezonuje hlavně jiné téma . Přeji krásný týden do HK.

4 0
možnosti

Zdravím Tě, Miroslave. Netušil jsem, jak jedno celkem běžné české příjmení dokáže změnit obsah a rozsah diskuze. A docela upozadit téma blogu, tedy koncesionářské poplatky pro všechny majitele chytrých mobilů. Nevím, co by se dělo, kdybych použil příjmení Nováková. Jeho použití se budu zuby nechty bránit a raději pojedu postaru.

7 0
možnosti

V rozvětvené a široké diskusi okolo blogu se mi ztratila odpověď na otázku kolegy J. Červenky, „ jestli bylo vhodné napsat příjmení Jandová“, dávám ji samostatně sem, protože ji považuji za to nejdůležitější, co zde mohu napsat:

A proč ne? Myslíte, že by třeba příjmení Nováková bylo vhodnější?

Myslíte, že bylo nevhodné, když Vladimír Renčín měl postavy se jmény Dlabáček, Rambousek nebo třeba Krbec?

Ale jak mi s úsměvem říkal, také se mu někdy „ozvali“.

A tak, jestli dovolíte, zůstanu u svych postaviček i s jejich jmény.

A nakonec, nikdy jsem od nějaké blogerky Jandové nic neviděl, natož četl...

7 0
možnosti

V ČR je přes 5000 nositelek tohoto příjmení, dá se říct, že je to typické české jméno. Že přilétla paní Marie i se svitou neohrožených ochránců, je celkem úsměvné. Jen doufám, že jste se nezalekl.

10 1
možnosti

Malý závěr: Děkuji všem, kteří dnes otevřeli tento blog. Ve vší skromnosti přiznávám, že jsem tak veiký zájem nečekal. Zdá se mi, že se zde naplňují slova mého oblíbeného, bohužel již nežijícího, amerického karikaturisty Jacka Zieglera z New Yorker, že smyslem humoru je někoho rozesmát nebo naopak na.rat. Tentokrát se to asi krásně sešlo. Děkuji Vám všem. Přeji Vám hezký a klidný večer.

6 0
možnosti
Foto

No, někoho rozesmát. To by mě zajímalo, koho se vám povedlo opravdu rozesmát. Když jsem žádala diskutující, aby mi vysvětlili pointu vtipu, tedy čemu se smějí, tak se nikdo neozval. Jedině vy. Vy jste mi to vysvětlil. Sice špatně, ale vysvětlí. Takoví Voříšková, nebo Nožička se smáli, ale nevědí čemu. Takže já jsem vlastně s vaším výtvorem spokojená.

2 1
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik