Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG
TG

Děkuji Vám, vážená paní Marie.

0 0
možnosti
Foto

Viděli jste loutku - marionetu bez provázků nebo bez loutkovodiče? Stane se z ní chudáček nebohý, skleslý, skrčený bez života. Loutku musí někdo vést, anebo musí viset. Na skobě, anebo na tyči. Jinak je s ní amen. A to ty marionety dobře vědí... "Běda, běda, to mě rmoutí, outroby se ve mně kroutí. Běda, běda, třikrát běda, tohle vydržet se nedá. Schyluje se k tragédii, já se za kulisy skryji..." (Úryvek z jedné loutkové hro O statečném rytíři Kecafánovi). Děkuji, pane Tomáši za aktuální vtip.

2 0
možnosti
TG

A já děkuji za trefný komentář. Přeji Vám hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

Odstříhnout ho od loutkovodiče, zrovna když ukazuje voličům rukama, jak velké mají díky němu štěstí, že ho zvolili, by fakt bylo necitlivé...

1 0
možnosti
TG

Ano, to opravdu nešlo...

0 0
možnosti
MP

Tak to je krásné a trefné, Tomáši. A krásné kresby - ten detail nemá chybu. Musím říct, že těmhle loutkám a jejich vodičům nefandím a nezajímají mě. Zato miluju Spejbla a Hurvínka, zejména s panem Skupou - to je od dětství moje srdeční záležitost. Přeji Ti krásný víkend .

2 0
možnosti
TG

Děkuji Ti, Miroslave. Spejbl a Hurvínek také provázel moje dětství a přinášel vždy těšení a velkou radost. Musím přiznat že s detailem jsem si s chutí pohrál...

Srdečně zdravím a přeji Ti hezký víkend.

0 0
možnosti
PB

..... nóóó,-už enem rolničky chybí temu šaškovi počmáranýmu

1 0
možnosti
TG
JT

povedené. Jak málo stačí ke štěstí a jak rychle může dojít k neštěstí.

3 0
možnosti
TG
Foto

Paradoxem je, tohle nejvíc sedí na ty, kteří si ortodoxně myslí, že loutkami nejsou a je jich hodně.

3 0
možnosti
Foto

Ať už máš pravdu nebo ne, Jardo, navrhoval bych čertům ať čekají, ale šest hodin je už přece jen poněkud přehnané

3 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik