Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomáši to jsme dopadli a dopadneme... hezkej den!

1 0
možnosti
TG

Srdečně zdravím, Horste! A diky.

0 0
možnosti
RP

To se mě na to krásné kouká z Al Inclusive na Rhodosu a mám dojem že po návratu se budou červíci hodit .

1 0
možnosti
TG

Srdečně zdravím a užívejte si!

1 0
možnosti
ES

To se Vám povedlo!

1 0
možnosti
TG
Foto

Tohle jídlo bych si rád nechal utéct..

1 0
možnosti
TG

Třeba nás zachrání zjištění Komise , že i hmyz (s prominutím) prdí.

1 0
možnosti
Foto

Jídlo, ze kterého se mi "otvírá kufr" , do mne nedostala ani přísná školní kuchařka, natož Brusel.

2 0
možnosti
TG

Předpokládám velký nárůst vegetariánů .....

0 0
možnosti
PB

...... snad néééé!,- sou to přeci živí tvorové, tak proč jim ubližovat, proč je trápit,- proč je hubit a zabíjet?!,-.... šak je to proti přírodě

2 0
možnosti
TG

Pane Petře, pochopte, že EU ví co dělá. Zpochybňovat správnost rozhodnutí Komise neni na místě.

4 0
možnosti
TG

Děkuji nejen za nakouknutí.

0 0
možnosti
JT

rozesmálo, díky Tomáši

1 0
možnosti
MP

Bezvadné, Tomáši, jako vždy. Kdysi jsem viděl nějakého francouzského profesora, který propagoval jako stravu budoucnosti hmyz. A ti brouci a kobylky mu také utíkali z talíře . Zdravím Tě a přeji krásné dny.

2 0
možnosti
TG

Děkuji Ti, Miroslave. Možný útěk z talíře je daň za čerstvost stravy. A o to jde EU především.

Srdečně zdravím do Prahy

5 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik