Diskuse

Svinstvo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vzácný tvůrce, Tomáši, právě jste mě inspiroval! Pobavená děkuji srdečně ❤️

1 0
možnosti
TG

Já Vám děkuj.

0 0
možnosti
MP

Jako někdejšímu zaměstnanci výzkumného ústavu mi trochu zatrnulo, Tomáši. Zdravím Tě srdečně do HK.

2 0
možnosti
TG

Děkuji Ti Miroslave. Srdečně zdravím a přeji Ti hezké dny.

1 0
možnosti
TG

Děkuji za nakouknutí.

0 0
možnosti
RP

Rozesmálo mě to její vlastnictví Ono to tak někdy v praxi ale chodí ...profesor neprofesor, žádné výjimky.

3 0
možnosti
TG

Váš úsměv mě potěšil. Přeji Vám hezký víkend.

0 0
možnosti
Foto

Domů nosit jen hodné mikroorganismy.😆

1 0
možnosti
TG

Vy máte výhodu, že si poradíte i s těmi nehodnými.

1 0
možnosti
PB

..... a to je enem profesor z výzkumáku!,- kolik asi takovejch rohožek mosi absolovovat slovutnej politolog?!?

3 0
možnosti
TG

U něho je dostačujicí ponořeni do lysolu na 2 hodiny

2 0
možnosti
Foto

Inu s domovnicemi a uklízečkami se vyplatí být zadobře.

1 0
možnosti
TG

A uctivě zdravit....

0 0
možnosti
Foto

Uteklo mi a přeji ucházející víkend!

2 0
možnosti
TG

Hezké dny i Tobě

0 0
možnosti
Foto

Dobrá snaha, ale asi marná. Kdo ví, co nese v kufru

1 0
možnosti
TG

Ano, marná snaha!

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik