Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu jsem se zastyděla, milý pane Tomáši, že já, na rozdíl od Vašich něžných kreseb, mouchy nekompromisně zabíjím. Že to můžu dělat, si vysvětluju v přírodě jednak blízkostí pastvy s desítkami sousedových ovcí vedle našich francouzských oken, a druhak černošskými obličejíčky dětí i dospělých, které jsem kdysi dávno viděla, jak jim množství much současně leze po tvářích i do nosu a očí a navzájem se lidé i ten hmyz úplně klidně snášejí. To údajně proto, že mouchy se živí mazem, který afričtí domorodci produkují ze svých pórů...

No a v pražském bydlišti žádné muchy nejsou, tam je civilizace už daleko...

Čili tuším, že líp nebude, protože všechno je správně, radostné nebo aspoň užitečné pro poznání sebe sama .

Děkuji Vám moc 👍👍👍

1 0
možnosti
TG

Paní Marie, pochopitelně mám radost, když čtu Vaše slova o něžných kresbách, ale nemusíte se, prosím, stydět.S komáry vedu nekompromisní boj na všech frontách a s mouchami především v kuchyni.

Děkuji a srdečně Vás zdravím.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem dnes v noci bojoval

1 0
možnosti
TG

A doufám, že jste mu (jim) to nandal...

0 0
možnosti
RP

Je zajímavé že bzučíci komáři většinou přivádějí muže k šílenství. Alespoň toho meho. Bojuje s nimi do úplného zlikvidování.

1 0
možnosti
TG

To je běžná reakce osob s vojenským výcvikem....

0 0
možnosti
MP

Máš pravdu, Tomáši, je to nekonečný boj. Já si vzpomínám, jak tátovi vletěl komár pod peřinu - ten ráno vypadal (tedy táta)!

Zdravím srdečně do HK.

1 0
možnosti
TG

A já jsem si zase vzpomněl, jak jsem jednou mé zoufalé tetě pomáhal s likvidací komárů v bytě s použitím vysavače. Ten se v tu chvíli stal ZHN (zbraní hromadného ničení ).

Také srdečně zdravím, Miroslave

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí vtipu jen rozumím, ale ve skutečnosti se mě nijak netýká, protože mě komáři vůbec neobtěžují, neboť se zřejmě nechtějí otrávit mou krví.. Mám ji pro ně asi hodně - "FUJ"..

1 0
možnosti
TG

Tak to máš štěstí, Přemku!

0 0
možnosti
PB

..... jeden z mála okamžiků, kdy síla přírody donutí člověka nafackovat si sám sobě

2 0
možnosti
Foto

Komár nebo moucha? Nesnesitelní jsou oba.

2 0
možnosti
TG

Komár, ale máš pravdu, Viléme, že nesnesitelní jsou oba.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo. A tak je to každé ráno, furt - a pořád... Asi až co do posledního - bzzz... No jo. vzpomeňme našeho K.H. B.: "Nechoď, Saško, s pány na lld, mnohý příklad známe, pán si zlouzne, a Saša si nohy zláme". Karma, Tomáši.

1 0
možnosti
TG

Děkuji a přeji Vám hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Komáří samičky jsou něžné, ale stydlivé, proto jsou nejvíce přítulné po tmě. A tak nejdříve se optají svým ,,smím?", než přistoupí k dílu. Dokáží to, na rozdíl od samečků, celou noc

1 0
možnosti
TG

Díky za vysvětlení!

1 0
možnosti
Foto

Tome, když vidím ten nočník, neumím si představit, že bychom se z něj jako dospělí dokázali zase zvednout? Tobě a hezkou neděli!

1 0
možnosti
TG

To máš pravdu.Dík a hezkou neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik