Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach! Taková roztomilá krása o skutečnosti tak zoufalého úpadku lidstva! Vy jste mi zázračně talentovaný tvůrce, vzácný pane Tomáši, dokázal jste mě teď "v tom všem" povznést a pobavit. Děkuji Vám srdečně

3 0
možnosti

Já děkuji Vám, paní Marie. A přeji Vám hezký víkend.

0 0
možnosti

To je tak skutečně až člověka zamrazi....

4 0
možnosti

Děkuji Vám a přeji Vám hezký víkend .

1 0
možnosti

...... si představte, že by ta sviňa opáčila : "Já už su nažraná dosyta a nyčko vas od teho koryta všecky vykopu, aby zbylo taky pro vostatní zvířátka!",- ....... no jenom si to p ř e d s t a v t e

2 0
možnosti

...tak jsem si to představil...

0 0
možnosti
Foto

Nechápu proč se říká - "Má se jako prase v žitě", když u dobře plněného politického koryta je ještě daleko líp?? Jinak pokud to nové prasátko bylo zhulené, tak bylo od pirátů a nebo z Brna..

2 0
možnosti

Díky, Přemku.

0 0
možnosti
Foto

Ještě jste to měl mít pane Tomáši se zvukem, aby bylo slyšet Abychom slyšeli to chrochtání a mlaskání...

1 0
možnosti

Děkuji za vhodnou připomínku.

1 0
možnosti
Foto

Jednoduchými tahy umíš klepnout na hlavičku hřebíčku

4 0
možnosti

Děkuji Ti,Horste.

0 0
možnosti
Foto

J44o31s61e55f 12B85á63r94t94a

18. 8. 2023 13:26

A všimli jste si, že ten vtip je i genderově vyvážený.

2 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik