Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, pane Tomáši, i přívětivé prostředí... A ne toto: U stomatologa: "Máte u sobe tisíc korun?" "Mám".. "Tak se posaťe , opravím vám to šestku nahoře." (I to se stává). Karma.

1 0
možnosti

Smutná pravda...

0 0
možnosti
Foto

Vůně dává vnuknutí požádat o cucnutí..

1 0
možnosti

Děkuji Ti, Přemku.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že dobré, voňavé kávě bych neodolala nikde, ani na pitevně. Proč ne? Jak říká můj kamarád, všude na světě je krásně. A taky každé počasí je krásné, i ten dnešní vytrvalý déšť je krásný. Je to pravda, Tomáši?

1 0
možnosti

Určitě! Protože při vytrvalém dešti se výrazně snižuje pravděpodobnost vyvenčeni. Bohužel, to ale dnes neplatilo....

1 0
možnosti

Myslím, že káva na kolonoskopii voní míň.

1 0
možnosti

..... při tem stetoskopu by to kafe srknout šlo,- ale při kolonoskopii na urologii by mi asi fakt nechutnalo

2 0
možnosti

Při kolonoskopiích je ideální káva v infuzi.

0 0
možnosti

To je skvělé, Tomáši, úplně jsi mě "zboural". A ta kresba je perfektní, vystihující odlišné charaktery zúčastněných postav. Kam Ty na to chodíš? Srdečně Tě zdravím do HK.

2 0
možnosti

Miroslave, moc Ti děkuji. Tvého hodnocení si moc považuji, protože jsi výborný malíř, a tak sleduješ i detaily. A odpověď na Tvou otázku zní: Chodí „to”ke mně samo a já to jen sbírám a potom trochu přebírám, jak spadaná jabka. Srdečně zdravim do Prahy

1 0
možnosti

Sestřičce jste namaloval hezký, spokojený úsměv. Je na něm vidět, že pochvala potěší .

2 0
možnosti

Je nejen vhodné, ale i slušné, ocenit dobrou kuchařku...

1 0
možnosti

Jé, díky za pozornost!

2 0
možnosti

Pěkné a vtipné

2 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik