Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to jsou tak krásné kresbičky, vzácný pane Tomáši, že si ani moudřejší a rozkošnější nedokážu představit, děkuji Vám! Cítím vibrace, které při té tvorbě jdou rukou autora a oblévá mě něha a jistota bezpečí... Že když stáli bílí andělé v nebi vedle sebe v řadě a čekali na správný čas, kdy pocítí, kam dál poletí, jeden z nich o sobě chytře "usoudil", že je lepší, než ti druzí, proto udělal krok vpřed, aby se od těch obyčejných oddělil a vystoupil z řady. Tak se propadl a zčernal. A od těch dob se prý jmenuje Lucifer, protože nosí lidem světlo možného poznání, že když chybí cítění...

A to je pro mě jistá naděje veselí zázraku života, co z Vašich obrázků přetéká

2 0
možnosti

Moc Vám děkuji. Potěšilo mě, jak kresbu vnimáte, paní Marie.

0 0
možnosti

Moc Vám děkuji, pane Chmelíku.

0 0
možnosti

To jsi zase jednou ťal do živého, Tomši. Moc se mi líbí ten vykukující čert. "Dezinformace" je tak krásné slovo! Skoro jako "dezolát", to mám také moc rád. Ty vibrace - úžasné. Až taková jako "sexy" slova to jsou. Zdravím Tě srdečně.

5 0
možnosti

Moc Ti děkuji, Miroslave. Tvoje slova mě velmi potěšila. Toho čerta jsem tam umístil jako důkaz, že ta stará paní nemá pět, ale všech šest pohromadě!

I já mám obě zmiňovaná slova moc rád.... Ještě jednou velký dík. Je to pro mě povzbuzení. Srdečně Tě zdravim.

3 0
možnosti

..... tuhle "dezinformaci" osobně pokládám za informaci prověřenou, ověřenou, Xx ozdrojovanou,- tudíž validní, nadmíru kvalitní a objektivně vystihujíc pravou podstatu věci!,- ...... šířím ju kde sa dá

3 0
možnosti

S díky a pozdravem.

0 0
možnosti

Paní, hlavně klid..on se někdo najde kdo Vás uvede do správných mezí.

4 0
možnosti

Ano, někdo se o ní určitě postará....

1 0
možnosti

Díky s pozdravem.

0 0
možnosti
Foto

dezinformace jsou součástí našich životů a putují k nám ze všech stran i podlaží

3 0
možnosti

S pozdravem a díky za nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Možná to bylo ještě horší, že ta paní byla pomýlená dezinformátorka... Pane Tomýši, karma.

1 0
možnosti

Díky s pozdravem, paní Mirko.

0 0
možnosti

Díky, i Tobě, Horste

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik