Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Děkuji za nakouknutī.

0 0
možnosti
MV

Vážený pane Gayere, chci Vám poděkovat za mimořádné příspěvky, i když tomuhle už se mi smát moc nechce. Vesele žít mi jde ztuha, vypadá to, že mě iDnes zrušil, přihlásit se mi nejde, přidat nový článek mi nejde, dokonce i tenhle koment Vám, mi (snad) umožnili jen proto, že jsem se složitě znovu přihlašovala... A nepřekvapí mě, když mě zase z nějakého nevysloveného důvodu smažou. Děkuji všem, Vám zvláště! Bůh s námi všemi!

1 0
možnosti
TG

Moc Vám Děkuji.

0 0
možnosti
TG

Díky, Viléme.

0 0
možnosti
RP

Myslím, že muži by do té budovy vstoupili jednou a nikdy více...

1 0
možnosti
TG

Ale pozor! To budou jednou Noví muži. Systémem dokonale vytvarováni...

1 0
možnosti
Foto

Musím říct - Jsem rád, že jsem se narodil před mnoha léty naštěstí do normální doby..

1 0
možnosti
TG

Přemku, cítím to stejně....

0 0
možnosti
MP

To je výborné, Tomáši. Manželka mě právě upozornila, že máš nový, perfektní příspěvek - a má pravdu, dostal si mě. Zdravím Tě srdečně.

1 0
možnosti
TG

Moc Ti děkuji, Miroslave. Potěšilo mě, že se Ti (Vám) vtípek líbil. Co víc si autor může přát! Srdečně zdravím do Prahy.

1 0
možnosti
PB

..... von ten progresivismus má něco do sebe!,- pěknejch pár let přenáším!,- ...... zprvnu to vypadalo na jedničku, potem na dvojčata,- nyčko to nemá daleko do trojčat, a tohle řešení sa zdá byt dosti originální

1 0
možnosti
TG

Díky za vtipný komentář a srdečně zdravím.

0 0
možnosti
Foto

Tome, my už jsme zaspali, rodit nebudeme

1 0
možnosti
TG

Horste, pesimismus není na místě. Pokrok se na nás valí zběsilým tempem....

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik