Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já proč z obchodů mizí tak rychle kanagon..

2 0
možnosti

S pozdravem, Přemku.

0 0
možnosti
Foto

Dobré... Zdravím, pane Tomáši.

1 0
možnosti

..... dámě se to evidentně ekluje!,- na druhou stranu,- co by za takého, byť CO2 pobouchanca, někerá dala,- žejo?!

0 0
možnosti

Klobouk dolů, Tomáši. Skvělý nápad i kresba. Vychutnal jsem si ty až sempéovské detaily: přihlížející psíci, výkladní skříně na protější straně ulice, kolemjdoucí, stromy, kbelíky s lepidlem atd. . Opravdu moc dobré. Ta ústřední dvojice mi připomněla vtip, kdy muž tancuje s ženou, která má na krku přívěšek ve tvaru auta. Na otázku, jak se mu líbí, muž odpoví: "víc se mi líbí parkoviště" . Krásný víkend do HK!

7 0
možnosti

Miroslave, Tvé pochvaly si velmi cením, však víš ....Děkuji Ti. Ano, pěkné auto si zaslouží i pěkné parkoviště.

Hezký víkend a těším se na Tvůj blog.

1 0
možnosti

Po ránu jen krásný usměv. Ale vážně..překvapilo mě jak se posunuli, ale chtělo by to rychlik at si při odlepovani užijí trochu vzrušení.

1 0
možnosti

Další posun to už asi budou rychlopalné zbraně....

1 0
možnosti

Děkuji Ti Horste a hezký víkend

0 0
možnosti
Foto

Velmi jsi mě pobavil, Tomáši. Karma

1 0
možnosti

A Ty mě potěšil, Viléme. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik