Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... teho su naštěstí ušetřenej,- bednu nevlastním!,- ale aj tak mám v šufleti v záloze pár lexaurinů!,- ...... vono tady, na IDnes blogu, je to s tema "generálama a virologoma" taky pěknej nářez;-DVEU!!!

1 0
možnosti
TG

;-)Máte pravdu, nebezpečné je to dneska na mnoha místech, a i když to zrovna neteče, tak to aspoň prosakuje jako špatně vybetonovaná senkrovna...

0 0
možnosti
TG

Děkuji Vám nejen za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já všem přeji krásné ráno, poté poledne, odpoledne a konečně zase ten VEČER!!:-)

1 0
možnosti
TG

:-)A já dodatečně přikládám PF 2022- 2122:-)

2 0
možnosti
RP

Fanoušci publicistiky se nesmí vzdávat za chvíli budeme i ve zprávách sluncem zalitá země..;-).

1 0
možnosti
TG

:-):-):-) Ano, slunce bude svítit určitě o to víc, o co bude dražší elektr. proud.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DUž delší dobu jsou zprávy adrenalinovou záležitostí. Ale řeknu ti, že ta Boženka je opravdu boží ženská. Přeji ti pěkný víkend v HK.

1 0
možnosti
TG

:-)Žít v nejistým světě s Boženkou, to je svým způsobem výhra.

Hezký víkend, Viléme!

1 0
možnosti
MP

Budou ty prášky stačit, Tomáši? ;-DR^R^R^. Opět vynikající! Já jsem rád, že nemáme televizi. Docela mi stačí, když někdy - omylem - kliknu tady na iDnes :-). Zdravím Tě srdečně a přeji hezký víkend, pokud možno bez poplašných zpráv :-).

1 0
možnosti
TG

;-)Na několik hodin by stačit mohlo....

Zprávy jsem neviděl několik let. Tv mám na přehrání filmů. Ale dovedu si to živě představit.;-) Miroslave, hezký víkend!

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Tak. A už chybí jen přání ,,atˇ se daří a slunce v duši";-)

2 0
možnosti
TG

;-) Přešli jsme od poezie k syrové próze. Možná i surové....

1 0
možnosti
JT

;-D;-D;-DR^ Hezký večer. Otevřel jsem blog idnes a hned na mě juknul tenhle tvůj skvělý blog.

1 0
možnosti
TG

:-)Díky a hezký vikend, Jene!

0 0
možnosti
Foto

Tome, díky za oživení, i tobě krásný večer a i celý víkend!!R^

2 0
možnosti
TG

:-)Zdravím, Horste, a také Ti přeji hezké dny!

0 0
možnosti
PK

Dobrá nálada, duševní pohoda začíná tam, kde končí signál České televize.....;-D;-D;-D

6 0
možnosti
TG

;-)Myslím, že jste to dobře vyjádřil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik