Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Děkuji Vám za Vaši milou návštěvu.

0 0
možnosti

To je nádhera, taky jste mě rozchechtal;-D Ještěže pán nestojí na balíkách nebo u finančního poradce. (Ačkoliv když přijde někdo s holým zadkem za finančním poradcem, to se také dá pochopit...) Žasnu nad Vaší invencí a děkuji, že nás obdarováváte svým jedinečným humorem.:-)R^

3 0
možnosti

:-)A já Vám zase děkuji za návštěvu i komentář, který mě těší.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že na 1 a 12 budou fronty.:-)

1 0
možnosti

Ano, bude zřejmě nutné přepážku 1 i 12 posílit, třeba i externím pracovištěm před budovou.:-)

1 0
možnosti

..... ;-Dmám úspěšně za sebou aj bez sdružených služeb,- v labyrintu Ikea (trasa nalajnovaná šipkama!) sem po půl kilometru chytl takovej amok, že mě personál nabídl, zcela zdarma, mokrej hadr na palicu a únikovou cestu přes kanceláře vedení,- ....... za cca 20 sekund bylo po všem!,- já nikotin, personál v šoku, vyděšená hraběnka 24 hodin němá!,- a doma vod tý doby klíííd, pohoda, jazz!

1 0
možnosti

:-) Vidím, že vyznáte, jak se rychle dostat k modrý knížce.... A je klid!;-)

0 0
možnosti

R^R^R^;-D Tomáši, naprosto dokonalé. Teď jsem si zrovna četl předmluvu ke knížce kresleného humoru D. Pálky, kde autor (Josef Kučera) píše: "Není mnoho autorů kresleného humoru, nad jejichž kresbou se rozchechtáme. I ve světě převažují poetové, cynikové, či glosátoři, kteří v nás vyvolají tichý úsměv." Já musím říct, že ty umíš skvěle obojí - rozchechtat, i přivést k tichému úsměvu a zamyšlení. K tomu Ti ze srdce blahopřeji R^. Jinak z té nabídky bych si vybral nejraději osmičku :-).

8 0
možnosti

:-)Děkuji, Miroslave. Ale u tohodle vtipu jsem hodně váhal jestli ho vypustit. Ano, máš pravdu, že oblastí, kam rád zabrousim, je víc. A nakonec vyhraje skutečnost, źe se asi nedá kreslit či psát do šuplíku.... Nerad bych překročil nějakou hranici.

Před odpovědí jsem šel zjišťovat, co nabízí osmička....;-)

2 0
možnosti
Foto

R^;-DMulticentrum. Kdyby Bédova polovice navštívila nejprve sedmičku, možná by se nepřehlédla;-)

1 0
možnosti

Oni se před sedmičkou na chvilku zastavili. Béďa chtěl brýle, ale manzelka mu stroze oponovala, že si může půjčovat její... A nakonec to takhle dopadlo..:-P

1 0
možnosti

;-)To jistě, ale pokud je volná.

0 0
možnosti

;-D;-D před 16 možno navštívit i 13, to se dá i se staženými

1 0
možnosti

:-)Promiň, skočilo mi to nahoru...

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jen přemýšlím, jestli mu ta paní neaplikovala analgetika formou čípku. Díky za projasnění jinak neoblíbeného pondělí.

3 0
možnosti

;-)Ano, Viléme, žijeme ve světě neomezených možností. Pondělkům dobře rozumím. Vždyť jsem to taky zažil....

Ale přeji hezký zbytek dne:-)

0 0
možnosti

Zasmála jsem se;-D ..i tak to tu může v budoucnu vypadat. Trochu mě to připomíná nápad bývalé opozice očkovat v lékárnách....

1 0
možnosti

:-)Ano, hrůza! A k tomu pak ty očkovací loterie....

1 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 22,23
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik