Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jasně, dejme hlávky dohromady!

1 0
možnosti

Srdečně zdravím:-)

0 0
možnosti

Tak takové "přitížení" by se mi také líbilo, Tomáši R^R^R^:-).

Zdravím Tě srdečně a přeji příjemné adventní dny.

1 0
možnosti

:-)Zdravím Tě, Miroslave, a moc se těším na Tvůj blog. Tím spíš, jaké obtížné téma sis zadal.

1 0
možnosti

To jste mě hezky rozesmálR^ .Zrovna se na příští týden chystá kačenka, musím to ukázat manželovi ..až půjde pro zelí aby sklouznul pohledem.;-)

1 0
možnosti

:-)Děkuji Vám, to potěší, když vtip vyvolá úsměv....

Doporučuji doma překontrolovat váhu...

1 0
možnosti
Foto

A zelí váží, jako meloun..;-DR^

2 0
možnosti

:-) Zdravím Tě, Přemku!

0 0
možnosti
Foto

:-):-)Takový "význam" bych si dal líbit. VýbornéR^

1 0
možnosti

:-)Srdečně zdravím a dík, Viléme!

0 0
možnosti

Dobrý postřeh - každá správná žena mívá prostě svou váhu. Ale já covid-19 beru vážně, takže proti němu často jím cibuli, pak tak páchnu, že se ode mne v MHD každý poodtáhne, v důsledku čehož mě nikdo nenakazí a užívám si víc osobního prostoru.

2 0
možnosti

:-)Ta cibule není špatný nápad!

PS vzpomínám na naši spolupráci, když jste byla v redakci ZN....:-)

0 0
možnosti

:-)Srdečně zdravím, Jiří!

1 0
možnosti

I tobê, Horste!:-)

0 0
možnosti

To bude asi mléčným kvasením.

5 0
možnosti

:-) Ale i syrové je bomba....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS