Diskuse

Pozor zleva!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Já s paní naprosto souhlasím..poslední dobou už je mnohým jedno odkud dav běží, ale taková sleva když se vyvede..;-)

1 0
možnosti

;-)Pani na obrázku má velmi citlivé uši, ale pochopitelně chybička se občas vloudí...

Přeji Vám hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

:-) Velmi vtipné, Tome, tleskám.

p.s. Mne sice straší i jiné směry větru, ale kdo umí, umíR^

1 0
možnosti

;-)Moc děkuji, Viléme. Dneska to zkrátka foukalo v HK takhle...:-)

1 0
možnosti
Foto

Já už neberu strany ani zleva, ani zprava, jedině ty dvě, co zbyly hodně čitelné a to jsou malá a velká strana.. ;-DR^

2 0
možnosti

:-)Na nich je sympatické, že i když se zásadně liší v programu, mají společnou zasedací místnost.

1 0
možnosti

Zleva jí sleduji vždy, když vyjíždím, ale sleva....... to už bude jen vzpomínka na staré časy:-):-):-)

2 0
možnosti

... a pokud by náhodou přišla, tak určitě s příplatkem.;-)

1 0
možnosti

:-)Pěkný víkend, Horste!

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Z každý strany nějaký strany. A co partaje, tam vždy parta je. A všechny nabízejí slevy, a ani je nechtě zadarmo;-)

4 0
možnosti

:-)Jiří, i Tvé komentování mně vždycky udělá radost. Má šmrnc a navíc pociťuji radost, že jsme na jedné vlnové délce. ;-)Díky! Hezký večer!:-)

1 0
možnosti

.... si říkám, v tem předvolebním čase, ešivá ta nedoslýchavost nejni vlastně výhodou!,- ..... ty vlajky "zleva" mají neskutečnej šmrnc;-D!R^

3 0
možnosti

:-)Děkuji za Vaše přiléhavé a vtipné komentáře, i za zhodnocení všech vlajek. Hezký večer.

0 0
možnosti

R^R^R^ Skvělé, Tomáši. Kresba přímo "sempéovská". Máš můj obdivR^. Zdravím Tě a přeji krásný víkend.

4 0
možnosti

:-)Zdravim Tě, Miroslave a přeji Ti hezké dny. Pochopitelně mám radost, když se Ti kresba líbí. Tvého názoru si velmi vážím. A neni to ode mne vracení komplimentů když napíši: Ty máš m ů j obdiv! R^

1 0
možnosti

Pripomel jste mi to fousata z osmasedesateho:

Zprava dobry, zleva tanky.

1 0
možnosti

:-)Ano, my starší pamatujeme....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS