Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Tak to je super, Tomáši R^;-DV. Co ta všechno zvládne a ještě jí to myslí, protože chce vidět Slávii :-). Zdravím Tě srdečně a přeji krásnou neděli.

1 0
možnosti
TG

:-)Miroslave, i já Tě srdečně zdravim a přeji hezké jarní dny.

... a cítím už ve vzduchu Tvůj kosmický blog...;-)

1 0
možnosti
Foto

No, snaží se, hlavně co se týče zapojení dětí, ale co ta bezprizorní zapojená žehlička?;-D

1 0
možnosti
TG

:-)Chce dětem zajistit teplo domova, tak trochu přitápí...

2 0
možnosti
Foto

Tome super řekl bych krásně zobrazena realita R^

1 0
možnosti
TG

;-)Jen muži se dokáží vyrovnat s domácím násilím s patřičnou noblesou....

2 0
možnosti
PB

.... takhle sem začínal,- párky v hrncu mi vždycky popraskaly, žehličkou sem vyrval zásuvku ze zdi, dcerku sem zalehl v betli když sem usnul jako první při pohádce a ve dřezu sa mi podařilo rozsekat tři talíře naráz,- ........ a zrazu byl nádhernej, nepopsatelnej klííídek;-D!R^

1 0
možnosti
TG

;-)Ano - jeden ze zaručeně osvědčených způsobů......

0 0
možnosti

Tomáši, ten obrázek mě naprosto okouzlil. Je úžasný. Ten taťka tedy už méně. Blíží se tomu pojmenování, na které stačí tři písmena:-)))

Díky moc, a hezký sobotní večer!

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám, Marie, a přeji také hezký večer!

1 0
možnosti
RP

Kdysi jsme četla názor, že po staletí tvrdé mužské nadvlády musel feminismus přijít;-) ..ta kapačka na kočárku je originálníR^, je vidět že na tom muži nejsou ještě zas tak špatně..

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji za pochváleni kapačky! Pochvalu si ale zaslouží i ten maličký. Bez příkladné a ohleduplné spolupráce dítěte by muži přibylo jen další prádlo navíc...

2 0
možnosti
TG

Děkuji Vám za návštevu!:-)

0 0
možnosti
TG

:-)A já děkuji za nakouknutí!

0 0
možnosti
Foto

R^ Tento váš způsob humoru se mi velmi líbí. Karma.

4 0
možnosti
TG

:-)Moc Vám děkuji!

0 0
možnosti
Foto

R^Tak předvedl jste, Tomáši, přesně takový typ muže, kterého ženy opouštějí. Ženy naopak neopustí muže, kterému mohou nosit ke gauči jedno pivo za druhým, takového si hýčkají ;-D

Pokud se neschopnost zorganizovat si práci dá léčit, pak je to ještě dobré. Ale mám dotaz. Co se mnou, když mám neléčitelný odpor k práci? Najít si na práci takového dobráka, kterého jste vykreslil, anebo co se mnou?

1 0
možnosti
TG

Znám plno lidí, kteří velmi spokojeně žijí a přitom vlastně ani nepracují. Typ dobráka, kterého jsem nakreslil bych nehledal. I on má své hranice...., a pak je to práce jen pro otrlé kriminalisty...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik