Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

To mě upřímně rozesmálo. ;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám, to mě potěšilo...

0 0
možnosti
Foto

Pane Gayere, myslím, že dnes by to mělo být k obecnímu úřadu... A za starých časů by to u nás, v mé rodné dědině, ohlásil obecní bubeník Rudolf D... těmito slovy: "Všeckým občanom se vědomost se dává, že tí z nich, co majú neco ke kovídu 19, nechť se navečír v 19 hodin neprodleně dostavi na obecní úřad. Pozdější jejich připomínky se nebudú brát na zřetel... ;-) Díky, pane Gayere! R^

1 0
možnosti
Foto

... "Všeckým občanom se na vědomost se dává, že... Díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tuhle výzvu budu bojkotovat...;-DR^

1 0
možnosti
TG

:-)Srdečně Vás zdravím a děkuji za návštevu.

0 0
možnosti
TG

:-)Děkuji za Vaši návštevu!

0 0
možnosti
TG

:-)Zdravím Tě, Jiří a díky!

0 0
možnosti
TG
RP

R^Tak jsem se zasmála..;-D.v minulé době si tu debatu dovedu představit..v dnešní raději ne...

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám nejen za návštevu.

0 0
možnosti

Tomáši, to je fakt super!!! Rozesmál jste mě, a za to moc děkuju.

(Ona by stačila i zastávka busu:-)))

1 0
možnosti
TG

:-)To já děkuji všem, kteří sem na blog přijdou....

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám nejen za návštevu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik