Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se raději dívám do korun stromů, na kytky a slunce než na TV. To mi dává větší smysl.R^:-):-)

1 0
možnosti
TG
RP

R^A ještě by dámám určitě pomohl na oči i ten pohled do zeleně ;-)..

1 0
možnosti
TG

;-)Ano, zelená uklidňuje... a hlavně zeleň je zdrojem životadárného kyslíku pro mozek....;-)

1 0
možnosti
MP

Tomáši, skvělé! ;-DR^V. M.J. je jasná z diskuzí, druhou neznám, protože politické bláboly nečtu nikde, ani na blogu :-). Zdravím srdečně.

1 0
možnosti
TG

:-)Miroslave, rozdíly jsou minimální, pouze v rozloźení ,materiálu’ v dutině;-)

Přeji hezký den!

1 0
možnosti

Dost výrazně mi v tom výčtu blogerek chybí ta s iniciálami B.K.

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji nejen za návštěvu, ale i doplnění...!

0 0
možnosti
Foto

Bohužel - některé poškození mozků je již bohužel nevratné... Nejen u diváků, ale hlavně u moderátorů(rek) ČT1. A tu tajenku jsem rozluštila ...;-) Karma. R^

1 0
možnosti
TG

:-):-):-)Děkuji nejen za návštevu, ale i doplnění. Ale je pravděpodobnější, že tady je zasažen víc charakter....

0 0
možnosti
PH

Jednička s hvězdičkou.

1 0
možnosti
TG

;-)Děkuji nejen za nakouknutí....

0 0
možnosti
JT
TG

:-) ,u ́ jsem si dopsal....Hezký den, Honzo!

0 0
možnosti
TG

:-)Děkuji za návštěvu a přeji Vám hezký den!

0 0
možnosti
PK

Je to moc pěkný,ale jak říkal jan Werich,TV neškodí,dá se vypnout;-DR^

4 0
možnosti
TG

:-)Děkuji za nakouknutí...!

0 0
možnosti
VF

Zvědavost mnou zacloumala, marně jsem ty dámy hledala. Je tu převaha pánů.:-/

0 0
možnosti
TG

:-)Zkuste, prosím, znovu....

Pochopitelně na pány bych musel hlavičky trochu upravit....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS