Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky tohle heslo o důvěře občas používám. Platí univerzálně pro každou dobu.;-)R^

1 0
možnosti
TG

;-)Z Vašich blogů jsem vytušil, nevím, jestli správně, že jste středoškolská profesorka. To bych si myslel, že ho musíte praktikovat neustále...:-)

2 0
možnosti
MK

R^ Trefná připomínka do dnešní doby jak zádel na dekl.

0 0
možnosti
TG

:-)Díky s pozdravem!

0 0
možnosti
PB

..... tak vono ta platí dneska dvojnásob !,- však čím víc prověřuju o to víc přestávám důvěřovatEU!!

1 0
možnosti
TG

;-)Tomu rozumím...!

0 0
možnosti

Ano, byla to opravdu dobrá konstelace, že ty dva, Reagana a Gorbačova, svedla doba dohromady.

A to "důvěřuj, ale prověřuj" je v této době naléhavější než kdykoliv jindy -skoro ve všech sférách života.

Díky, Tomáši, za zajímavé, méně známé informace.

1 0
možnosti
TG

:-)Děkuji za návštěvu!

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak. Pamatuji i výrok Gorbyho v té době. Snad pronesený v Ženevě, A sice zhruba tento:,,My kteří jsem těmi, které osud přivedl do čela velmocí, si musíme uvědomit svou velikou zodpovědnost"R^

2 0
možnosti
TG

Oba dva své role pojali velmi zodpovědně. Zmínil jsem to níže, byl to malý zázrak, že se sešli ve stejné době.

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé. Mimochodem prezidenta Reagana považuji za nejlepšího z těch amerických, které jsem zažil..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Krásný příběh! R^R^R^

Dnes by to určitě bylo - jak u Trumpa, tak Putina a dalších - také: "Důvěřuj, ale prověřuj". Zatímco uplatnění druhého rčení o dobře vykonané práci se zdá být strašně daleko...

1 0
možnosti
TG

:-)Taky se mi moc líbí!

1 0
možnosti
TG

Děkuji za nakouknutí!

1 0
možnosti
MP

R^R^ Moc povedené, Tomáši. A velmi zajímavé, díky. :-)

1 0
možnosti
TG

Děkuji Miroslave. Mě to velmi oslovilo, přišlo mi vhodné se s tím podělit.Oba aktéry považuji za mimořádné a jejich “souběh” za malý zázrak.:-)

1 0
možnosti
VF

Beze slov jste srozumitelnější (nic ve zlém).:-)

1 0
možnosti
TG

Není proč se omlouvat... :-)Hezký den!

1 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik