Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Newsroom ČT24

Jen mám obavu, že je ještě pokleslejší než bývalo PŠM před rokem 1989...

Karma R^

2 0
možnosti
TG

....dno má často podobu pohyblivých písků.....;-)

0 0
možnosti
Foto

Já ten pořad ještě nikdy nesledoval, protože mi připadá v upoutávkách ještě horší, jako zprávy z Barrandova.. Akorát na Barrandov by nemusel bustu určitě zakrývat.. :-)R^

1 0
možnosti
TG

O nic jsi Přemku nepřišel. Takže jen stručně: vzpomínáš jak vypadali svazáci....?;-)

4 0
možnosti
Foto

I busta by zaplakala...;-(

R^R^

3 0
možnosti
TG

:-)Děkuji nejen za návštěvu!

2 0
možnosti
Foto

Pěkné. Také tam mohla být i jiná skulptura hodící se lépe do lidského příbytku. Něco z novodobější historie. Třeba pan Vaněk v džínách a ve svetru.

1 0
možnosti
TG

Děkuji za nakouknutí, ale jako předúnorové dítě jsem vyrůstal v rodině s velkou úctou k TGM. Busta sice nebyla, ale potrét ze stěny nikdy nezmizel..... A tak asi něco nezmizelo i ve mně.....

2 0
možnosti
Foto

R^;-D Jo, to by tatíček čubrněl;-)

3 0
možnosti
TG

R^Díky Jiří! Jsi pozorný čtenář. Navíc mě znáš.....;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Málem jsem zamáčkl slzu v oku ;-D

0 0
možnosti
TG

Obávám se, že jste přehlédl drobné detaily.....

3 0
možnosti
RP

Ano, taky bych mu dala ten hadr na hlavu. Neříkám vždy, ale občas by ho potřeboval.;-)

0 0
možnosti
PB

..... sem to dotáhl k dokonalosti!,- z úcty k sobě samému sem TV zkrátka a jednoduše zrušil!,- ..... a báááásta;-D!

2 0
možnosti
TG

Neudělal jste chybu....;-)

0 0
možnosti
MS

Slova úcta a (současný) prezident k sobě nejdou moc dohromady.:-P

1 0
možnosti
Foto

Nevím o nikom, kdo by měl doma bustu současného presidenta.

Ostatně, na tom podstavci jsou zřetelné iniciály, a ne, M.Z. to není (ačkoliv M. tam je).

2 0
možnosti
MP

R^:-) Ano, někdy je to tak lepší...

2 0
možnosti
TG

;-) ... já mám naštěstí svůj tenis....

2 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 22,86
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik