Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R^ Nenavštěvují ráda ani jedno...ale když tam jsem tak se chovám jako beranek;-) hodna svého jména.

0 0
možnosti
JS

Snad si to nesplete některá dáma a nešoupne do dolních úst protézu :D

Gynekolog by měl možná infarkt :D

0 0
možnosti
TG

;-)Nic není nemožné....

0 0
možnosti
MK

R^ U zubaře je každé napomínání zbytečné; doporučuji autosugesci - někdo si v duchu zpívá, jiný má představu středověké mučírny, ale u ní je důležité navzdory snažení katů VYDRŽET, protože....NEODVOLÁM!;-)

1 0
možnosti
TG

;-)Ano zatnout zuby a nepovolit....!

0 0
možnosti
PB

.... zaplaťpánbůh, ta gynda je nám rodově vodepřena,- na druhou stranu, taková urologie !,- ...... Vám teda povím, žádný terno:-/!R^

1 0
možnosti
MK

M60i92l63a62n 36K36e81s62l

12. 8. 2018 14:51

To se dá lehce poznat.Když ti jej při radovánkách ukousla ,tak jsi byl na stomatologii.

0 0
možnosti
TG

:-)Oboustranně sympatický projev.... užívej hezkých dnů, a hlavně ať je voda ve studni!!!

1 0
možnosti
Foto

Ještě že bolestí muži nerodí R^ Hezkou neděli, dobrý muži!:-)

1 0
možnosti
TG

:-)I muži mají, na štěstí, své limity! Horste, přeji ať problémy rychle odeznívají Tobě i Tvým blízkým pěkný den. A pošlete nám, nejlépe postupnê, trochu deště, třeba i kyselého. Berem všechno!

0 0
možnosti
JT

R^ chlap na gynekologii? Jeden středoškolský profesor mi vyprávěl, jak kluci chodili se sestřičkami a donesli si omluvenku, jeden přinesl omluvenku z gynekologie. To ti ale nemůžu uznat, řekl profesor, načež student odpověděl: vždyť mě znáte pane profesore, já jsem taková pí.a. Tak to se uznat musí, děl profesor;-)

1 0
možnosti
TG

Promiň Jene, ale reakce na Tvůj komentář se vznesla....;-)

1 0
možnosti
MP

R^R^Začínám se bát. Myslel jsem, že dnes už je to bezbolestné:-). Já už u zubaře nebyl asi 50 let. Jedinou plombu mi dělal ještě vyučený dentista a ani to nebolelo :-). Pokud si tedy vzpomínám. A drží dodnes. Perfektní je též minulý příspěvek, který mi o dovolené nějak unikl. Leacocka mám také rád. Hezké dny.

1 0
možnosti
TG

;-)Obávám se, že anestézie odstraňuje bolest, ale ne strach....

Tu jedinou výplň Vám tiše závidím. Srdečně Vás zdravím a také přeji hezké dny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik