Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^Na jednu stranu jsem rád, že jsem na tom pověstném okapu nebo hromosvodu takto akčně nestál, ale někde uvnitř bublá klasická závist; to musí být moře adrenalinu, kam se hrabe zážitková nabídka, zvláště, když manžel je boxer nebo podobně!:-)

1 0
možnosti
TG

;-)Ten adrenalin určitě ještě navyšuje nedůvěra v kvalitně připevněný okap či hromosvod, kteý se může lehce přeměnit v chromosvod....

0 0
možnosti
PB

..... nabídka je to pestrá, ale čem ty služby zacálovat když su po výkonu a k temu totálně holej ?!

1 0
možnosti
TG

:-)Teď jste mě zaskočil!

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, chybí mi tam ještě jedno okno s ženou, která by ho "zahřála"..:-)R^

1 0
možnosti
TG

R^Zdravím Tě Jiří. Taky ho mám rád!

1 0
možnosti
Foto

R^ A nejen za i mnou oblíbeného ,,Líkoka";-)

3 0
možnosti
TG

Sorry Jirko, ale pozdrav mi trochu vzlétl vzhůru....:-)

1 0
možnosti
RP

R^V dnešní době najít díru v podnikání vyžaduje čílý mozek...jsem ráda, že už mohu lenošit a mít se dobře.

3 0
možnosti
TG

;-)....tomu dobře rozumím.

1 0
možnosti
JS

Protože nejsem v kůži onoho pána na okapu, brala bych to okénko s langoši :) A to mi připomíná, že bych si někde jeden takový těžce nemravný s česnekem mohla buď koupit nebo udělat. Ale lenost zřejmě zvítězí, tak koupím :

1 0
možnosti
TG

:-)

Já mám pocit, že z této situace může dobře profitovat prodej prádla.... Dokonce i značně obnošeného. Eventuálně podnikání ještě níže, do kresby se nevešlo, prodej lístků MHD...;-)

Hezký víkend Jano!

1 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik