Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Babička měla za války kozu. Krásnou a bílou a proto se jí říkalo Šemík. Při troše trpělivosti bylo i máslo. Později bylo tím kvalitnější, čím víc muškátů a okrasných kytek sežrala.

Takže já volím svobodu s alternativním máslem. Mám chodit na procházku se psem, nebo kozou ;-DR^.

1 0
možnosti
TG

Dobrá volba! R^Ano, koza do každé domácnosti! A kdo má zahrádku, může vyhodit sekačku....

0 0
možnosti
MP

Tak to je hodně dobréR^. Asi bych volil Doc. Žábu. Pozor však, aby Vás nezažaloval pan Svěrák :-). Kresby perfektní!

0 0
možnosti
TG

:-)Děkuji Vám. To potěší!:-)

0 0
možnosti
Foto

Tome, k tomu není co dodat

0 0
možnosti
TG

:-(Zdraví Tě Pavle!

0 0
možnosti
JB

Mně se nejvíc líbí ten první.R^

0 0
možnosti
TG

;-)Ano, velice "důvěryhodná" osoba..... Děkuji za navštěvu....

0 0
možnosti
Foto

Nechci do ráje, stačila by přijatelná pozemská realita. Raději budu používat margarín, než mít politiky s máslem...(na hlavě).

R^:-):-)

2 0
možnosti
TG

;-)Taky po ráji netoužím, ale obávám se, že nás tam dotlačí násilím. Ani se neptají, jestli tam chcem.....Poprosím, jestli je možné zůstat, Nerad bych je na cestě zbytečně zdržoval....

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že v současných nemáselných dnech by se mělo pořekadlo, že měl máslo na hlavě změnit na, že měl na ní sádlo.. Nakonec politikům sluší všechno.. Snad se nám nějakého bez tuku na hlavě podaří ve volbách najít.. ;-DR^

3 0
možnosti
TG

R^ ... nebude to jednoduché, vždyť všichni se chté pro nás nezištně obetovat

2 0
možnosti
RP

Myslím, že mastit nebudeme časem vůbec...Máslo bude drahé a sádlo nám zakáží jako nezdravé...Věřím tomu, že my Češi si vždycky poradíme aby alespoň část národa byla spokojena..i když která?...Snad to tak dopadne i v říjnu..

1 0
možnosti
TG

:-)Na víkend "máme" vnoučata a prej budem mastit "prší".....

3 0
možnosti
JT

R^;-D správná volba: sádlo vs. máslo. Dobrý průvodce, většina "nerozhodnutých" ví, komu to nehodí a výhybka možná jako jediná nevede na slepou kolej;-)

1 0
možnosti
TG

;-)Taky si to myslím a budu i podle toho jednat.

2 0
možnosti
MP

R^Díky za praktického průvodce. Manžel mi pořád radí, kde kouknout na předvolební web a já to pořád odkládám, neb se mi do probírání kdejakého aušusu nechce. Ale budu do toho muset hrábnout, protože vyjeté koleje možná vedou do pěkné šlamastyky.

3 0
možnosti
TG

;-)Rozumim Vám, sám zvolím výhybku....

4 0
možnosti
JH

Včera jsem se díval na tu předvolevní debatu deseti nejambiciotnějších stran a mám z toho úplně stejný pocit jako ti vaši pajduláci...

3 0
možnosti
TG

Neviděl jsem, TV u nás nesledujeme vůbec, ale věřím Vám!;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik