Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Pán by si ale měl dát pozor, vybral si doposud nezničitelného a vytrvalého sparing- partneraRv

0 0
možnosti
TG

R^... nikdo není neporazitelný...!

0 0
možnosti
MK

R^ No takovej sparing,,,a už vůbec ne partner, ten, než by zvednul rukavici, tak raději okecáááááá! :-/:-)

0 0
možnosti
TG

.... ale čas se rychle krátí..., nechť si to ještě užívà..,

0 0
možnosti
JS

R^;-)

...tak mi na mysli vytanulo, že švinštvo se drží ponejvíce na hladině a neradno do něj ni píchnout natož praštit, bo to zdraví neprospívá...

1 0
možnosti
TG

.... :-)já jsem poučitelnej! Máš pravdu...!;-)

1 0
možnosti
MP

R^Ale na druhou stranu už mi toho kašpara začíná být líto. Vždyť na něj nadávají snad všichni. I u nás doma.

1 0
možnosti
TG

;-) je v politice už dlouho, začal za bolševika v Národní frontě, jednou dokonce nevylučoval koalici s nimi.....;-)

2 0
možnosti
PB

...... a bez rukavic!,- aby to trénování mělo trochaj drive, žejoV?!

1 0
možnosti
JT

R^ Ne, to není můj sparing-partner, to je jen otloukánek jakéhosi TG;-D S pozdravem!

1 0
možnosti
TG

:-)Hezký odpoledne, ;-)mi ulítlo nahoru....

1 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik