Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nevím. U leváků bývá levá pravou, ne? Tak kupředu pravá!;-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jak jiní leváci, ale já mám odrazovou levou. Takže opravdu kupředu levá.

1 0
možnosti
Foto

Když se velí pochodem vchod, tak vystřelí levá, ale pravá je oporou. Tak to budete mít v armádě problém. :-)

1 0
možnosti

Musím se přiznat, že ač jsem byl na vojně, nebyl jsem zrovna ozdobou ozbrojených sil .....:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jste měl obě nohy. To stačí.

0 0
možnosti
Foto

Já se do armády naštěstí nechystám.;-D

1 0
možnosti

Já se obávám, že ti dva pánové jsou leváci i levičáci. ;-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik