Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R^Diky dovolenkovani jsem nevěděla ó čem je řeč:-) . Dodatečně mě zaujal v popředí Kalvoda...to byla v době své politické éry taková pěkná tvářička, ale když mluvil tak jste po čase zjistili že to je často nesrozumitelné..

0 0
možnosti
TG

:-)Srdečně Vás zdravím! Kalvoda je taky pěknej vykuk. Ono stačí, že zastupuje Diag Human proti státu........

Hezký den!

2 0
možnosti
MP

Vítám Vás po delší odmlce!

R^Kam Vy na ty nápady chodíte... Ti jmenovaní se už odkopali, ale nejsou příliš nebezpeční, nemají žádnou moc, jen z jakýchsi "morálních" pozic ovlivňují. Pěkně to vystihl pan Tichý.

0 0
možnosti
TG

:-)Především děkuji za přivítání po delší odmlce. Ty budou teď po sedmdesátce asi častější....

Ano, reakce kolegy Tichého je překrásná (!). Moc se mi líbí.

Přeji Vám hezké dny!:-)

1 0
možnosti
MK

R^R^ Mistři to umí jednou větou; mně naprdli dost, že jsem napsal článek. tady nemohu, tak je na PL.

0 0
možnosti
TG

Jsem vždycky rád, když Vás na PL najdu!R^

Ale tu pochvalu musím odmítnout. Moje zkratkovité příspěvky jsou jen důsledkem neschopnosti dobře, inteligentně, se vyjádřit o tom, co se kolem nás děje, v nějaké smysluplné anylýze....

Hezké dny!

1 0
možnosti
TG

Zdravím Tě, milý Horste! A přeji Tobě a Tvé krásné rodině hezké dny a hodně radosti za života!!!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Kyselé už od pohledu..!!R^

3 0
možnosti
PB

.... tak lakmusák není nutnej,- ale těhotenskej test bych jim teda doporučil,- abysme jako byli v obraze ešivá sa náhodou nerozmnožujouVEU!!!

2 0
možnosti
JH
Foto

Tome, to víš, chtějí být vidět, když nemají jak jinak. Já na to říkám: jen si pokdákejte, stejně Vás většina neposlouchá;-D;-D;-D

6 1
možnosti
JT

R^;-D jako chemik oceňuji. Kyseliny, co se tváří jako zásady, v přírodě naštěstí neexistují;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 952
  • Celková karma 23,28
  • Průměrná čtenost 788x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik