Diskuse

Varování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zejména ČT je služkou některých politických stran.[>-]Rv Ten Dvořák je v pozici nesmrtelný ? A Rada také?

Karma za téma a zpracování. Krátké a velmi, velmi výstižné.R^

3 0
možnosti

T89o61m78á31š 88G83a46y80e88r

10. 12. 2016 13:46

Díky s pozdravem!:-)

0 0
možnosti

;-DR^ (i když je to vlastně vážné)

1 0
možnosti

T62o57m98á57š 12G79a37y97e34r

10. 12. 2016 13:46

Já bych si ani nedovolil nějakou legraci....;-)

1 0
možnosti

R^R^ Myslím pane Gayere, že budete bohatý muž; ČT, na všeobecný nátlak koncesionářů, to bude muset od Vás koupit, neb téměř přes každý to bude muset umístit! A nebuďte z laciného kraje!!!;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem napsat ěnco podobného, ale Petr Brodský mě předběhl.;-D;-D

2 0
možnosti

Zdravím Tě, Pavle. Ano, jeho komentář je perfektní...;-)

0 0
možnosti

..... bych to trochaj přeformuloval aby to tak nebolelo,- "nyní zveme k obrazovkám všechny fandy našeho zpravodajství, keří mozek už dávno nepoužívajíV !"

8 0
možnosti

R^R^R^Ach to je překrásný!!!! Musím se učit!!!

1 0
možnosti

Poškození se realizuje vymytím;-D Děkuji za zasmání, Tomáši:-)

4 0
možnosti

Zdravím Vás, Jene, a dík za perfektní komentář! To mě při kresbě nenapadlo!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ještě že mozek mám tak malý, že se tam už nic nevejde. Je napěchovaný slámou. Kdybych kouřil, hrozil by požár. Zdravím všechny Gayerovce!!R^

2 0
možnosti

Já mám prostor vycpaný smrkovým chvojím, jmelím a pochopitelně nechybí jesličky.

Srdečně zdravím všechny Tvé drahé!!!!V

0 0
možnosti

;-DR^Bez obav, většina postupně získává imunitu, pokud už ji nemá oddřívějška. ;-)

3 0
možnosti

R^Ano, pravidelný styk s infekcí organismus posiluje! A my už přeci jen něco pamatujeme....a tak vlastně díky za to!;-)

4 0
možnosti
Foto

R^ Co živíš, nepřepínej. Se ;-)

2 0
možnosti

Vážné poškození mozku hrozí jenom těm, kteří ho neumějí používat.

3 0
možnosti

"Zodpovědný" stát pamatuje na všechny...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 951
  • Celková karma 25,85
  • Průměrná čtenost 789x
Stručně, abych nezdržoval....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seznam rubrik